Ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια των τελευταίων χρόνων, το Cyberpunk 2077 κυκλοφόρησε τις τις κονσόλες PS4/XONE και τις νέες. Παρόλα αυτά, τα προβλήματα που υπάρχουν στις κονσόλες προηγούμενης γενιάς έχουν εξοργίσει πολλούς παίκτες. Έτσι CD Projekt απολογείται για το Cyberpunk 2077 μέσα από την επίσημη ανακοίνωση.
Ακολουθεί το επίσημο tweet:
Ακολουθεί το μήνυμά της, μεταφρασμένο στα ελληνικά.
Αγαπητοί παίκτες,
Πρώτα απ’ όλα, θα θέλαμε να ξεκινήσουμε ζητώντας συγγνώμη που δε σας δείξαμε το παιχνίδι στις βασικές κονσόλες της προηγούμενης γενιάς πριν από την κυκλοφορία και κατά συνέπεια, δε σας επιτρέψαμε να κάνετε μία πιο ενημερωμένη απόφαση σχετικά με την αγορά σας. Θα έπρεπε να έχουμε δώσει μεγαλύτερη προσοχή στο να εξασφαλίσουμε ότι παίζει καλύτερα στο PlayStation 4 και το Xbox One.
Δεύτερον, θα διορθώσουμε τα bugs και τα crashes και θα βελτιώσουμε τη συνολική εμπειρία. Ο πρώτος γύρος ενημερώσεων μόλις κυκλοφόρησε και ο επόμενος έρχεται μέσα στις επόμενες 7 ημέρες. Να αναμένετε περισσότερα, καθώς θα σας ενημερώνουμε συχνά κάθε φορά που είναι έτοιμες νέες βελτιώσεις. Μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε — θα κυκλοφορήσουμε δύο μεγάλες ενημερώσεις, ξεκινώντας με το πρώτο patch τον Ιανουάριο. Θα ακολουθήσει το δεύτερο μεγάλο patch τον Φεβρουάριο. Συνδυαστικά αυτά θα πρέπει να διορθώσουν τα πιο εμφανή προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι παίκτες στις κονσόλες προηγούμενης γενιάς. Θα σας ενημερώσουμε για το περιεχόμενο του κάθε patch πριν από την κυκλοφορία του. Δε θα κάνουν το παιχνίδι στην προηγούμενη γενιά να μοιάζει σα να τρέχει σε έναν υπολογιστή υψηλών προδιαγραφών ή σε μια κονσόλα επόμενης γενιάς, αλλά θα φέρει την εμπειρία πιο κοντά από ότι είναι τώρα.
Τέλος, θα θέλαμε πάντα ο καθένας που αγοράζει τα παιχνίδια μας να είναι ικανοποιημένος με την αγορά του. Θα το εκτιμούσαμε αν μας δώσετε μια ευκαιρία, αλλά αν δεν είστε ευχαριστημένοι με το παιχνίδι στην κονσόλα σας και δε θέλετε να περιμένετε για ενημερώσεις, μπορείτε να επιλέξετε να επιστρέψετε το αντίγραφό σας. Για αντίγραφα που αγοράζονται ψηφιακά, χρησιμοποιήστε το σύστημα επιστροφής χρημάτων του PSN ή του Xbox αντίστοιχα. Για τις retail εκδόσεις δοκιμάστε πρώτα να λάβετε επιστροφή χρημάτων από το κατάστημα όπου αγοράσατε το παιχνίδι. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο για να σας βοηθήσουμε. Ξεκινώντας από σήμερα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για μια εβδομάδα μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου 2020.
Ταπεινά,
Marcin Iwiński, Adam Kiciński, Adam Badowski, Michał Nowakowski, Piotr Nielubowicz, Piotr Karwowski
Υ.Γ. Οι PC gamers θα λαμβάνουν επίσης τακτικά updates και διορθώσεις που θα βελτιώσουν το παιχνίδι.